Пакетно обслужване
Началото на всеки бизнес е свързано, с досадното търсене на подходящи специалисти – счетоводител, юрист, уеб-дизайнер и много други. Можете да откриете всичко това на едно място, и да спестите финансов ресурс, както и най-важния ресурс – времето.
Освен описаните пакети, можем да предложим и индивидуални, гъвкави пакети, съобразени с конкретните нужди и изисквания на всеки клиент.
Пакет - Старт
Пакетът е промоционален и е разработен специално за новорегистрирани фирми с дата на регистрация не по-стара от 1 година.
Пакетът включва:
- Счетоводно обслужване.
- Eжемесечно счетоводно отчитане.
- Eдно осигурено лице (изготвяне на всички необходими документи, във връзка с изискванията на нормативните актове).
- Изготвяне на годишен финансов отчет, статистически отчет, изготвяне и подаване на годишна данъчна декларация.
- Еднократна юридическа консултация.
- Изграждане на интернет сайт.
- Консултация за параметрите и съдържанието.
- Изграждане на сайт:
- До 2 езикови версии.
- До 5 текстови секции.
- Контакт форма.
- Система за управление и редакция на съдържанието.
- Безплатна техническа поддръжка на сайта за срок от 6 месеца.
- Ползване на 20% отстъпка при поръчка на допълнителни компоненти.
Цена:
1178 лв. за 12 месеца.
Плащане: 419 лв. при сключване на договора за пакетно обслужване и 11 равни месечни такси по 69 лв.
Важно:
• Пакетът важи за дружества с документооборот до 20 документа месечно, без регистрация по ЗДДС.
• Публикуването на годишния отчет в Търговския регистър и таксата на службата за трудова медицина се заплащат отделно.
• Добавяне или корекция на услуги към пакета се таксува по договаряне.
Пакет - Стандарт
Пакетът включва:
- Счетоводно обслужване.
- Ежемесечно осчетоводяване на всички първични счетоводни документи – приходи, разходи, банкови извлечение (до 2 банкови сметки).
- Изготвяне на трудови договори и длъжностни характеристи, заповеди за назначаване и прекратяване на трудови договори, изготвяне на ведомости за заплати, изчисляване на размер на осигурителни вноски, изготвяне и подаване на ежемесечни осигурителни декларации.
- Регистрация по ЗДДС.
- Изготвяне и подаване на месечните декларации и дневници по ЗДДС.
- Консултации във връзка с данъчното, трудовото и осигурителното право.
- Отстъпка в размер на 25% при поръчка на изработване на уеб сайт от наша партньорска фирма.
Цена:
Цената е на месец и се определя в зависимост от обема документи, дейността и наличието на регистрация по ЗДДС.
Брой документи |
Дейност:
Търговия, Усулги |
Дейност:
Производство, Строителство |
без ЗДДС |
със ЗДДС |
без ЗДДС |
със ЗДДС |
До 20: |
- |
100 лв. |
- |
150 лв. |
До 50: |
100 лв. |
200 лв. |
125 лв. |
225 лв. |
До 100: |
200 лв. |
300 лв. |
250 лв. |
350 лв. |
До 150: |
300 лв. |
400 лв. |
375 лв. |
475 лв. |
До 200: |
400 лв. |
500 лв. |
500 лв. |
600 лв. |
Над 200: |
по договаряне |
по договаряне |
по договаряне |
по договаряне |
Важно:
• Посочените услуги във връзка с работните заплати са за персонал до 5 души. За всеки следващ служител се заплаща 15 лв. месечно.
• В посочените месечни такси не е включена цената за годишно обслужване от СТМ (служба по трудова медицина). Съгласно разпоредбите на ЗБУТ, всяко юридическо лице, назначило служител на трудов договор е задължено да сключи такъв договор.
• Ако дружеството подлежи на задължителен одит от независим одитор, се заплаща допълнителна такса за годишно приключване.
• Добавяне или корекция на услуги към пакета се таксува по договаряне.
Пакет - ВИП
Пакетът ВИП е бутикова счетоводно-административна услуга. Освен за счетоводството ви, ще се погрижим за своевременното плащане на задълженията и вземанията от клиентите ви, както и за управлението на финансите ви.
Пакетът включва:
- Счетоводно обслужване.
- Ежемесечно осчетоводяване на всички първични счетоводни документи – приходи, разходи, банкови извлечение (до 5 банкови сметки).
- Изготвяне на трудови договори и длъжностни характеристи, заповеди за назначаване и прекратяване на трудови договори, изготвяне на ведомости за заплати, изчисляване на размер на осигурителни вноски, изготвяне и подаване на ежемесечни осигурителни декларации.
- Регистрация по ЗДДС.
- Изготвяне и подаване на месечните декларации и дневници по ЗДДС.
- Консултации във връзка с данъчното, трудовото и осигурителното право.
- Управление на финанси.
- Интернет банкиране - извършване на плащания към доставчици, осигурителни вноски и данъци.
- Следене за плащания от клиенти и изпращане на напомнителни писма от името на клиента.
- Изготвяне на ежемесечен бюджет на фирмата.
- Финансов анализ.
- Юридическа консултация.
- 3 астрономически часа месечно.
- Отстъпка в размер на 30% при поръчка на изработване на уеб сайт от наша партньорска фирма.
Цена:
Цената е на месец и се определя в зависимост от обема и дейността на фирмата.
Брой документи |
Дейност:
Търговия, Усулги |
Дейност:
Производство, Строителство |
До 20: |
300 лв. |
350 лв. |
До 50: |
400 лв. |
425 лв. |
До 100: |
500 лв. |
550 лв. |
До 150: |
600 лв. |
675 лв. |
До 200: |
700 лв. |
800 лв. |
Над 200: |
по договаряне |
по договаряне |
Важно:
• Посочените услуги във връзка с работните заплати са за персонал до 5 души. За всеки следващ служител се заплаща 15 лв. месечно.
• В посочените месечни такси не е включена цената за годишно обслужване от СТМ (служба по трудова медицина). Съгласно разпоредбите на ЗБУТ, всяко юридическо лице, назначило служител на трудов договор е задължено да сключи такъв договор.
• Ако дружеството подлежи на задължителен одит от независим одитор, се заплаща допълнителна такса за годишно приключване.
• Добавяне или корекция на услуги към пакета се таксува по договаряне.